16 Kasım 2015 Pazartesi

Ürün Önerisi: Oyun matından fazlası ...

Mira, 4.5 aylıkken hop oturuverdi, hemen doktora söyledim ; "aman endişe etmeyin sadece biraz erken olmuş ama bir yerine zarar vermez" dedi. Zaten bir süre sonra da yerlerde takılmaya başladı; tabiki çok sevindik fakat endişler de başladı, ay kafasını çarpar mı? bir yerine bir şey olur mu? Yere battaniye serdik ama yumuşak ve kaygan zemin hareketlerini kısıtlamaya ve zorlaştırmaya başladı. Hah tam da o zaman oyun matı arayışına girdik. Ara ara tam kafama oturmuyor ya ebatta problem var ya da sert zemin..ara ara buldum aldıklarımız arasında en çok işimize yarayan en çok sevdiğim Unigo'yu keşfettik.   Kullanılan materyal ve boyalar çocuk dostu hatta toptan alan kreşler varmış, darbe emici özelliği var ve farklı kalınlıkları ebatları da var. Tabiki ben en kalınından aldım nolur nolmaz diye:) Bu kadar bilgiyi nerden mi öğrendim, web sitelerine girdim biraz kafam karıştı, oradan bir cep telefonu numarası var bir hanımefendiyle konuştum ( ismini şuan hatırlayamıyorum kusura bakmasın) çok kibar bir şekilde sabırla tüm detayları anlattı. Tamam dedim işte aradığımız bu! Hemen siparişi verdik ve kazasız belasız şükürler olsun ki o dönemi atlattık. Oyun matımız şimdi ne mi yapıyor? Mira' nın oda halısı oldu üzerinde oyun oynuyor. Çift taraflı olduğu için sıkılınca diğer tarafını kullanıyoruz. Zaten arasak daha dekoratif halı bulamazdık, ayrıca kişisel olarak küçük çocukların odasında tüylü, kıllı halıların olmaması gerektiğini düşünenlerdenim:)

Ürünleri merak ediyorsanız ve böyle bir ihtiyacınız varsa http://www.unigo.com.tr adresinden detaylı inceleyebilirsiniz.

Not: Aynısından kardeşim de aldı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder