23 Kasım 2015 Pazartesi

Sürrrprriiiiiiz Baby Shower !!

Ben baby shower yapmadım, çünkü hiç anlam veremediğim organizasyonlardan biri..Yurt dışında, annenin en yakın arkadaşları tarafından organize edilen, bebeğin doğumundan önce masrafları biraz da azaltmayı hedefleyen, ayrıca çoluksuz çocuksuz son kez bir eğlenelim; diye yapılan organizasyon..Peki..Türkiyede?
Efendim öncelikle annenin en yakın arkadaşı sanki kimsenin haberi yokmuş gibi, eşe dosta herkese haber verir, bir de yanında hediye listesi. Gelecek olanlar o hediyelerden seçer, onu da en yakın arkadaşa söylerler ki, pişti olunmasın…
Evde olanı da vardır, bir kafede, restoranda olanı da …Evde olanı bir nebze daha makbuldur kanımca en azından daha samimi geliyor, diğeri için bir de ortaya organizasyon şirketi çıkar, efendim "hoşgeldin bebek" yazılı mumlar, çiçekler,böcekler,şeker stantları adeta ortamda düğün havası:)
Anne için de sürpriz amaaaa, bir şekilde süslenilmiş, saçlar yapılı, kıyafet özel seçilmiş olsun içine doğdu belki de…En azından eşe dosta hamileyken iyi göründü:)
Bir de unutmamak gerekir ki, yurt dışında takı merasimi yok, bana bu açıdan da doğru gelmiyor, hem insanların hediye alması, hem de sonrasında altın takmak durumunda kalması..Şimdi aman almasın yeter ki gelsin diyen de olacaktır o zaman o hediye listesi gitmeyecek, çünkü gidince aman şekerim senin orada olman yeterli pek içten gelmiyor kulağa..
Eğer illaki, bir şey yapılacaksa, hediyesiz, çok yakın arkadaşlarla doğuma az süre kala yemeğe çıkmak ya da evde toplanmak adı " baby shower" olmadan, özel hazırlıklar yapılmadan daha samimi geliyor.
Yapana da saygı duymak gerek umarım kimse yanlış anlamaz sadece bana çok doğru gelmiyor, ama hiç baby showera gitmedim, gitmeyi de düşünmüyorum…Siz yine yapın ama…

x0x0x0x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder