18 Kasım 2015 Çarşamba

Hamilelik kilolarından nasıl kurtulunur ki? :)

Hamilelik iyi geçti diye daha önce yazmıştım, iyi hem de en iyisinden nerede bulucan bu kadar lüksü ye Allah ye; gelsin tatlılar, gitsin börekler…Sonra git doktora az yedin ya bir de fırçayı ye…
Malesef bu benim için bir rutin olmuştu, aman diyim dikkat edin.

Aman ne olacak hamilesin diyenler, ya ne olacak emzirirken verirsin diyenler; yok yok bünyeler farklı ben veremedim, bir de emzirirken de yeme süreci devam ediyor. Sütün artsın diye iyi beslenmen gerek, e emzirince de canın tatlı istiyor ondan da sakınmıyorsun maşallah…Tabiki doğumdan sonra veriyorsun, ödemler gitmeye başlıyor, şişlikler iniyor ama kilon yine de kalıyor.
Velhasıl ben eski kiloma dönemedim, bunu başlarda takmıyordum ama zaman geçtikçe takıyorsun, eski kıyafetlerinle ( hamilelikten önce giydiklerim ) vedalaşıyım mı, yok kalsın mı? onun derdine düşüyorsun. Kendimi artık iyi hissetmemeye başlamıştım.
Nasıl kilo versem diye düşünmeye başladım, önce diyetisyene gittim, aman zaten annem ve babamın söylediklerini kendisinden bir kez daha duydum, yok dedim ben bir daha gitmem.

Yine döndük başa… Bir gece internette takılıyorum yine, veeee buldum nasıl kilo vereceğimi buldum!!..Şimdi anlatacaklarım kesinlikle onu yap bunu yapma değildir, her bünye farklı her insanın yaşam disiplini farklıdır aman bunları unutmayın! Diyetisyen de bir çözümdür ama bana gelmedi:)
Ne bulmuştum; http://www.theslimfit.com işte bu!! Hemen sabah olsun da arayayım bari dedim, sabah hemen telefonu aldım elime; derdimi anlattım, sabırla dinledi Pınar Hanım..O anlattı ben dinledim, ben anlattım o dinledi.. Tamamdır başlıyoruz diyip kapattık telefonu ve prosedürleri halledip başladık..
Peki nasıldı program ve niye onları seçtim?

Öncelikle bebek bakarken, diyetisyene düzenli git, onun verdiği listedeki yemekler için alışveriş yap, sonra alışveriş listesini yemeğe dönüştür! Güzel fantazi..:) Malesef benim böyle bir vaktim yoktu zaten olsa spora giderdim, ki tanıyanlar bilir spor yapmayı çok severim.
Neyse bu arkadaşlar her gün bir sonraki günün 5 öğün yemeğini kapıdan teslim edip gittiler. Gelen yemekler gerçekten çok lezzetliydi, bu konuda ciddiyim..Ayrı bir heyecan da yaşamaya baaşladım acaba yarının mönüsünde ne var ? , hoşuma da gitti bu durum..1ay boyunca heyecanla bekleyerek sadece geleni yedim, ama spor yapamadım sadece 3 gün yürüyebildim ve sonunda 6 kilo verdim. Başlarda çok hızlı veriyorsun sonra duruyor, bir panik oluyorsun al işte veremedim diyorsun ama sonra vermeye devam ediyorsun e bünye de bir canlı tabii:)
Çok seçenekli bir program, emzirene, emzirmeyene, spor hocası da benimle yürüsün banane diyene , yok benim hocaya ayıracak vaktim diyene….Aman detaylara siteden ulaşın ya da Pınar Hanım'ı arayın detaylı anlatsın sabırla anlatıyor gerçekten:) Kendisine de selamımı söyleyin:)
Bu vesileyle de arkadaşlığı, dostluğu, sabrı, motivasyon mesajları için  kendisine çok teşekkürler…Programa yine dahil olacağım fazla 4 kilom daha kaldı..
Ben bu programa Mira tam 1 yaşına geldiğinde başladım, ne olur ne olmaz sütüm etkilenmesin diye:)

Ama siz yine de çok kilo almayın..

Özel Not: 
Gülin'im dikkat ; bilirsin benim de bünyem kiloya yatkın değildi..Emre'm sağlıkla gelsin de çözüm buluruz canım Gülin'im:) Saati tutturdum galiba…  Dua et Sidney'de kebap yok:) Bu not çok uzar çünkü çok özledim seni diyip sonlandırıyorum. Yine saati tutturup arayacağım dur çok duygulandım..



2 yorum:

  1. Hamilelikte kaç kilo aldığını da söyle ki ona göre bi çıkarım yapalım:)
    Mira 1 yaşında olana kadar kendiliğinden kaç kilosunu verdin

    Öperim,
    Aslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'cım tam tamına 17 kilo aldım, 49'la hamile kaldım. Yani tam 66 kilo olmuştum, Mira 1 yaşına geldiğinde de 57 kiloydum canım..Şuanda 52-53 değişiyor tam olarak hedefim 4-5 kilo daha vermek:)

      Sil