15 Kasım 2015 Pazar

geçenlerde çok uzun zamandır göremediğim ama kalbimizin bir olduğuna inandığım canım arkadaşım gözde geldi; o sadece bize geldi ama bana çok iyi geldi:) çok severim canımı insan istiyor ki mükemmel ev sahibeliği yapayım ama gönlümdekini yapamamanın vermiş olduğu bir hayıflanma da olmadı değil…iyi ki geldi en kısa zamanda yine gelecek sözü var…
Anneliğin en temel kurallarından biri de sanırım sosyalleşememek, zaten çok geceleri çıkan her gün bir etkinlik içinde olan biri değildim ama en azından bir kahve içecek vakti de esirgemiyordum…Yani anlayacağınız temel kurallardan biri sosyalleşememek :) ama böyle asosyalliğe de can kurban demek gerek…

Çok güzel bir hamilelik geçirdim gerçekten 34.haftaya kadar da çalıştım iş arkadaşlarımın da hayatımı kolaylaştırdığını düşünürsek her şey harika geçti…bu süreyi bu kadar rahat geçirmemdeki en önemli faktörlerden biri de sevgili doktorum Doc.Dr Hüsnü Görgen oldu; kendisi inanılmaz rahat ve hiç tedirgin etmeyen bir doktor yeni doktor arayışında olan tüm arkadaşlarıma tavsiye ederim..sonrasında da eş durumu var eşiniz bu süreyi ne kadar rahat atlatmanızı sağlarsa o kadar mutlu hamile oluyorsunuz ki hamilelik döneminde kendisinin de emeklerini inkar edemem…
Tüm bu güzel sürecin sonunda , meleğimizi kucağımıza aldık dünyanın en mutlu insanı oldum hala da öyleyim sayesinde…

İlk aylarda çok ciddi gaz problemlerimiz oldu; daha 3.günden vardı doktorumuza söylediğimizde "hayır efendim olamaz ilk 15 gün olmaz " dedi ..valla bal gibi de oluyor…onu annem ve bana sormak gerek…bu dönemi çok uykusuz, bitkin ve o kadar de gergin geçirdim; hatta evi bile yakıyordum neyse onu sonra yazarım…biz bu gazlı dönemde milupanın rezene çayını kullandık, tabiki yediklerime çok dikkat ettim, herşeyin içine bolca kekik eklendi, hergün rezene içtim…eh biraz hafifledi ama tamamen geçmedi vee 8 ay boyunca bu şekilde devam ettik…

Gelelim süt problemimize ;  kesinlikle bir anneye sorulmaması gereken soruları aşağıya yazıyorum bunu eşler , dostlar, arkadaşlar bence iyi okuyun ya da okumayın biri size de söylesin inşallah!!

-sütün geliyor mu?
-sütün yetiyor mu?
-emiyor mu?
-aman mama verme!!!

şimdiii. benim sütüm yeteri kadar olamadı o yüzden mama takviyeli gittik ; bebek aç kalacağına bulduğumuz bir çözümdü…sonuçta sütü olan hiçbir anne mama vermek istemez..bunu artık anlayın!!!
bu sorular ve yorumlar yoruyor, geriyor, bozuyor…yani siz siz olun sormayın napıcan sütü yoksa sen mi emziricen ya da çocuk doktoru musun teyze diyesi geliyor insanın!!
Şükür Allah'a 16 ayda emzirdim…
İlk 1 ay sen yara oluyorsun canın acıyor; onun için de evicap kapsül iyi geldi tüm kremlerden denendikten sonra… ( tıp eğitimi almadım yazdığım hiçbir ilaç ismi tavsiye niteliği taşımaz; doktorunuza sorunuz )

Neyse …17.aydayız veeeee asıl dert ek gıdadaymış ya , yani bizim için öyle oldu… Onu da uzun uzuuuun yazacağım…Mira'ya neler yaptım, hangi aletleri kullandım vb….

Not: İlk kısımları hızlı geçtim sadece eklemek isterim ki, bebek mağazalarının verdiği ısrarla elinize tutuşturulan alışveriş listelerinden kurtulun aman o listeler tamamen büyük saçmalık…bebek ihtiyacını kendi belirliyor ya da sizin ihtiyaçlarınız zamanla oluşuyor….


şimdilik xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder