16 Kasım 2015 Pazartesi

Meleğin Odası

Hamileliğin son zamanlarına doğru hep düşünüyorsun? odası nasıl olsun? oradan mı olsun buradan mı olsun? Benim yaptığım hataları yapmayın diye yazıyorum, ben kimseyi dinlemedim bir heyecan bir heyecan gidip beğendiğimiz takımı alıp çıktık..Bir de yatak odamıza almak için bir beşik de ekledik takımın yanına..
Sonra ne mi oldu? Annemler geldi ve annemin ilk soru" esra yatağın önü aşağıya iniyor mu? " efenim yatağın önü mü? bilmem hiç sormadım ki, bakmadım ki, eee bir de benim gibi kısa boyluysan artık çocuğu yatağa koymak için belin çıkar…Aman dikkat diyim hangi marka alırsanız alın mutlaka önü aşağıya iniyor mu diye bakın..Ayrıca bu mobilya yataklarının etrafının koruması da bir işe yaramıyor,ya da biz yarayanına rastlamadık. Annem sağolsun bildiğin anam babam yorgancısında ölçüsüne göre özel yaptırdı şimdi onu kullanıyoruz.

Ayrıca tavsiyem, ilk 6 ay odaya bile gerek yok, zaten yanınızda yatıyor beşik almak boşuna para harcamak kanımca. Onun yerine bir park yatak alıp 1.5 yaşına kadar kullanmak çok daha mantıklı, sonrasında siz de benim gibi evde yalnızsanız ayaklandığında oyun parkı olarak kullanırsınız. Oyun parkının içine koyup iş yapabiliyorum.. Bu kadar mobilya aldıktan sonra gidip bir park yatak alıp rahatladık, ilk doğduğu günden 1.5-2 yaşına kadar kullanılabiliyor; Mira, park yataktan aşağıya atladığı için biz kendi yatağına geçmek zorunda kaldık. Ama farklı farklı markalar ve ebatlar var, biz annemlere gittiğimizde annemlerin mira'ya aldığı bir yatak vardı 7 yaşına kadar kullanılabiliyormuş gerçekten kocaman bir park yataktı. Park yatakta yatsın, yuvarlansın kafasını çarpsın hiç endişe edecek bir şey olmuyor.

Biz marka olarak Nuna kullandık ve çok memnun kaldık, ayrıca seyahatlere giderken hop katla, kılıfa koy; at bagaja.. Fakat dediğim gibi bir çok marka var ve ebatlar farklı farklı ….Nuna alacak olursanız onun büyük boyunu almanızda fayda var.

Nevresim takımı alırken de dikkat etmeniz gereken nokta; düğmesiz olması. Her şeyi ağıza atma eğilimi başladığında düğmeye de takar mı kafayı diye düşündüm ve haklı çıktım..Aman siz siz olun çıtçıtlı olanlarından alın:)

En büyük temennim, nerede uyurlarsa uyusunlar mışıl mışıl uyusunlar:)

x0x0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder