18 Kasım 2015 Çarşamba

Amerika'dan Gaz Yardımı Aldık...

Bir gün Murat setten geldi, elinde bir poşet sevgili Tuba Ünsal Mira' nın gazı için bir şurup vermiş, denedik iyi de geldi. Fakat kendisi bu ilacı Amerika'dan almış. Hemen kardeşten öte can arkadaşım Gizem'e ulaştım ve Gizem bir aceleyle ilacı aynı gün eczaneden alıp kargoya verdi. Tabi taaa Amerika'dan geliyor öyle 2 günde kargo nerdeeee… Bu süreçte Gizem sürekli; geldi mi? kargo takip numarasından baktın mı? ay ne zaman gelecek diye benden çok telaşa kapıldı… Sonunda kapı çaldı ve bir PTT görevlisini karşımda görünce bu kadar sevineceğimi hiç bilmezdim. Amerikan yardımı artık elimdeydi, güzelce kullandık, bir süreyi de böyle atlattık. Bir süre diyorum çünkü ilaca bir süre sonra bu gaz illeti duyarsızlaşyor. Ama benim canım Gizem'im bu süreyi atlatmamıza çok yardımcı oldu bir kez daha kendine çok teşekkür ederim, çok seviyorum seni..

Bu vesileyle Mira' nın d vitaminlerini Amerika'dan getiren Elif ve Mert'i de asla unutamam, sadece ilaç için değil hep yanımızda oldular; sizi de çok seviyorum canlarım benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder