16 Kasım 2015 Pazartesi

Ev Kazası mı? Aman Dikkat!

Daha önce yazmıştım evi yakıyordum diye, şimdi detaylara gelelim.
Ben sterilizasyon makinesi almadım, anam babam usulü tencerede kaynattım, hem daha zahmetsiz hem de daha pratik.
Fakaaaaat…
Uykunuz varsa, hele ki evde herkes uyuyorsa aman bir şey kaynatmaya kalkmayın!

Bir gece uykusuzluktan devrilmek üzereyim, Mira'yı uyuttum saat artık 4 müydü 5 miydi?
Evde annem, babam ve Murat var ve mira daha 10-15 günlük..
Zamandan kazanıp iş yapıcam ya, biberonları yıkadım tencereye koydum altını da yaktım aman onlar kaynarken ben de biraz uzanayım dedim…ve….Duman altı uyandık, baya mahalle esnafı bile artık zile basacak duruma gelmiş, hayatımda hiç bu kadar korkmadım, hiç bu kadar kendimi suçlamadım ve 30 saniye boyunca hiç bu kadar hızlı şükretmedim..Neyse ki, kimseye bir şey olmadan özellikle Mira' nın kılına zarar gelmeden atlattık. Şükürler olsun ki…

Siz siz olun aman dikkat edin, ben yapmam, uyumam demeyin! O yorgunluk başka bir yorgunluk…En tatlısından o ayrı…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder