15 Kasım 2015 Pazar

Mira'nın gözünün çapağını yerim:)

Miramızın ( allah başka dert vermesin ) gözünde çapaklanma problemi yaşadık, doğduğu günden beri çapaklanıp sulanıyordu….
Çocuk doktorumuz " hiç endişe etmeyin, bu çok sık karşılaşılan bir problem ilk 6 ay geçmezde göz doktoruna yönlendiririz" dedi…meğersem o gözün göz yaşı kanalı tıkalıymış.
Her gün günde 3 kez masaj yaptım, dr. fisher eye care'le temizledim çapağını , çünkü mikroba açıktı en hijyeniğinden temizleme mendili kullanmak da boynumuzun borcu deyip eczaneden kutu kutu aldık…
Tüm bunların yanında sürekli dua ettim açılsın diye ama açılmadı…
Göz doktoruna gittik 6.ayda , kendisi 1-1,5 ay bekleyelim açılmazsa operasyonla açarız dedi…Operasyon muuuuu ?! bittim, bittim , bittim nasıl bir stres yaşadığımı tahmin bile edemezsiniz…Bekledim yine açılmadı…Doktorumuza güvendik operasyona gittik hem de cümbür cemaat, annem, babam evde dualarıyla destek oldular…hastane odamıza ; yeni anne olan canım pınarım, asyamızın annesi ve babası Ahmet ve Şirin, hatta kontrolleri olduğundan Şirin'in annesi ve abisi de geldi…Mira'mı bir güzel sakinleştirdiler ( gelenler değil, hemşireler ilaçla sakinleştirdi ) hala videolarına bakınca çok duygulanıyorum, sonra birlikte ameliyathaneye gittik ve şükür Allahıma her şey yolunda gitti ve Mira uyandı..Sonunda kurtulduk yani hatta 5 gün önce göz kontrolümüz vardı doktoromuz her şeyin yolunda olduğunu söyledi…

Aynı sorunu yaşayanlara not: Doktorumuz bu işlemin çok gecikmeden yapılması gerektiğini 1 yaşından  sonraya bırakıldığından kemikleşme başlayacağı için , bu kadar basit bir işin daha zor olacağını ve hatta operasyonu tekrarlamaya bile gerek olabileceğini söyledi.
Kendisine de tekrar teşekkür ( nereden bilecekse, olsun ben yazıyım da ) Prof. Dr Nazan Erda ( Fulya Acıbadem)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder