15 Kasım 2015 Pazar

Alışveriş mi!!!

Öncelikle hiç bitmek tükenmek bilmeyen bir ihtiyaç listesi olduğunu söylemek gerek…Islak mendiller, bezler, pişik kremleri…hiç mi hiç bitmiyor…Çıkıp almak için zaman malesef olamıyor…Bir çok annenin de yaptığı gibi alışverişlerimizi ebebek'ten yapıyoruz ve bir de tesadüfen keşfettiğim bebekhouse'dan…,Bebekhouse çok güzel markaları getiriyor, aradığınız aramadığınız herşeyi buluyorsunuz..Ayrıca çalışanları çok kibar, Mira' ya pipetli bardak almıştım, sadece sepete 1 adet diye ekledim, hemen telefonum çaldı, "esra hanım merhaba , bardağınızın rengi mavi mi olsun pembe mi " ne ne farkeder aman hadi pembe olsun dedim….( renk ayrımını çok gereksiz buluyorum, sektör artık bir kendine gelsin canım:) ) Neyse konumuza dönersek çok kibar, bir sorun karşısında hemen çözüm üreten çalışanları var, sahibi kim ya da kimler bilmiyorum ama gönül rahatlığıyla alışveriş yapacağınız bir site…


Not: Dünya markalarını da bulabiliyorsunuz, ispanyol markası mayoral'in tüm koleksiyonunu getiriyorlar ve çok ciciler…Veee beslenmeye başladığında ihtiyaç olacak tabak,çatal,kaşık, saklama kapları süper…Munchkin tabaklarımızı çok rahat kullanıyoruz…


Bu da oldu mu şimdi bir günün tavsiyesi, e artık her gün yani yazabildiğim gün benim için her gündür; yazarım bir tavsiye….Biliyorum ki burayı okuyacak olanları hep canlarım o yüzden buradan da sorabilirsiniz ama direkt arayadabilirsiniz….



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder