30 Kasım 2015 Pazartesi

Hadi bakalım...

Bir heves blog açtım ooh mis yazıp rahatlarım dedim ama ….Ülke gündemi, olanlar,olaylar derken elim hiç gitmedi, şimdi Mira'ya yemek yaparken ehh tamam bi yazıyım dedim…

Mira'yla birlikte cumartesi günleri oyun okuluna gidiyoruz, 1,5 saat okulda takılıyoruz… Sanattı, müzikti, oyundu, danstı bana çok değşiklik oluyor; çünkü Mira gerçekten özgür takılıyor; ben de ayıp olmasın diye oturup sanat etkinliğimizi yapıyorum..Allahtan bu hafta renkli makarnalar vardı biraz ilgisini çekti de tırtılı birlikte yaptık; fakat oyun hamuru, kil onlara pek dokunmuyor neymiş efendim elleri kirlenirmiş…:) Gelelim dans kısmına Mira gerçekten dans etmeye de müzik dinlemeye de bayılıyor onun dışındaki etkinliklerle pek de arası iyi değil..en azından şimdilik durum bu…Biz de hiç zorlamıyoruz ne yapmak istiyorsa onu yapsın…Arkadaşları etkinlik yaparken o okulun bahçesindeki tavukların peşinde koşuyor; hava muhalefetinden dolayı koşamasa da kümese bakan camı keşfetti, sürekli camın önünde "taluklar taluklar"…Ama en azından kreş öncesi bir alıştırma oluyor en azından ben öyle olacağını düşünüyorum..

Mira tırnaklarını kestirmekten hiç hoşlanmıyor-du…Enazından Nimet'i görene kadar…Nimet'cim okuyorsan gerçekten çok işe yaradı, şimdi de her gün tırnaklarını kestirmek istiyor..Nimet kim mi? Yaklaşık 10 yıla yakın zamandır kendisi ellerimi, kaşlarımı düzeltmekle meşgul cici mi cici..tatlı mı tatlı …Ama artık ben ona gidemediğim için sağolsun o bize geliyor…

Mira (belki tüm çocuklar da öyle bilemiycem) testimoniallarla ikna oluyor …Bir de önlük takmayan Mira; Dora'yı gördükten sonra iki gündür önlük takıyor ne kadar sürecek bilemiyorum ama şimdilik takıyor ben 2 gün daha verdim maksimum, göreceğiz….

Bir de happır huppur yemek yiyen bir arkadaş bulursak davet etmek isteriz; çok ümitli olmasam da belki yemesini de etkileyebiliriz..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder