30 Aralık 2015 Çarşamba

Musmutlu Yıllar….

Koskoca 2015 geçti gitti…
İçine ne çok şey sığdı…Ama bu yıl tekrar tekrar yineletti ki; sağlık önce sağlık her şeyden çok ama çok önemli…Yeni yılın ilk dileği; hepimiz için SAĞLIK diliyorum…

Ne güzel haberler aldım bu yıl, canım Mert ,Poyraz,Su,Asya,Bahar sağlıkla geldi, Deniz yolda…daha bir çok bebek …Allah hepsine sağlıklı sıhhatli bir yaşam musmutlu bir ömür versin….İkinci dileğim haliyle çocuklar için; tüm çocukların gülümseyebileceği yarınlarını görüp mutlu yaşayabileceği bir dünya dililyorum; bu da barışla mümkün aslında…İkinci dileğim BARIŞ…

Önce yaşadığımız dört duvar arasında, sonra tüm sevdiklerimiz ve bizi sevenler için ; ailelerimiz için MUTLULUK ve HUZUR diliyorum…

Hepimiz için; çocuklarımızın geleceğini güvene almak için bol bol iş diliyorum; çalışan demir pas

tutmazmış, bunun için elimizden geleni yapıyoruz; o yüzden hepimize ŞANS diliyorum…

Hayatıma bu yıl ne güzel insanlar girdi; isim isim saymak mümkün olmayacak ama onlar kendilerini çok iyi biliyorlar; ve şuana kadar hayatıma giren herkes için her şey için şükürler olsun diyorum..Dileğim; bu yıl da BİRLİK BERABERLİK içinde geçsin…

2016 yılında da gezelim görelim; tiyatro,sinema,spor,kitap hep olsun ama hep….

Ülkemiz ve dünya için barış dolu çok güzel bir yıl olsun..

Hepimizin yeni yılı kutlu,mutlu ve umutlu olsun…Umutlarımızı hiç kaybetmeyeceğimiz günlerimiz olsun…

Not: Yeni yılın ilk yazısı Pınar'cımdan gelecek…bekleyiniz…

Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder